XƏBƏR LENTİ

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev martın 11-də ATƏT-in Minsk qrupunun həmsədrləri Riçard Hoqlandı, İqor Popovu, Stefan Viskontini və ATƏT-in hazırkı sədrinin xüsusi nümayəndəsi Anji Kaspşiki qəbul edib.

Rusiyalı həmsədr İqor Popov bildirdi ki, Minsk qrupunun tərkibində ABŞ və Fransadan yeni həmsədrlərin olmasına baxmayaraq, təmsil etdikləri ölkələrin Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin sülh yolu ilə həllinə dair mövqeləri dəyişməz qalır və həmsədr ölkələr tezliklə əsaslı sülh danışıqlarının başlanmasını istəyirlər.

AZƏRTAC xəbər verir ki, görüşdə Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin nizamlanması istiqamətində danışıqların hazırkı vəziyyəti və perspektivləri ətrafında fikir mübadiləsi aparıldı.

 

 

AZƏRTAC

 

 

 

Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 94-cü maddəsinin I hissəsinin 16-cı bəndini rəhbər tutaraq, “Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsində dəyişikliklər edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il 29 dekabr tarixli 98-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi ilə əlaqədar qərara alır:

“Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 1997, N 5, maddə 348; 1999, N 11, maddə 609; 2000, N 11, maddə 776; 2001, N 9, maddə 576, N 12, maddələr 733, 736; 2002, N 12, maddə 706; 2004, N 7, maddə 505, N 12, maddə 976; 2005, N 1, maddə 2, N 12, maddə 1082; 2006, N 11, maddə 923, N 12, maddə 1018; 2007, N 1, maddə 4, N 12, maddə 1193; 2008, N 2, maddə 49, N 4, maddə 254, N 6, maddə 462, N 7, maddə 602; 2009, N 12, maddə 970; 2010, N 4, maddə 276, N 11, maddə 949; 2011, N 10, maddə 883; 2013, N 11, maddə 1284, N 12, maddə 1487; 2014, N 10, maddə 1171; 2016, N 4, maddə 657, N 6, maddə 971) aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:

1. 10-cu maddənin ikinci hissəsinin birinci bəndinə, 13-cü maddənin ikinci hissəsinə, 21-ci maddənin birinci hissəsinin birinci və doqquzuncu bəndinə “şəxsləri,” sözündən sonra “publik hüquqi şəxslər,” sözləri əlavə edilsin.

2. 13-cü maddənin üçüncü hissəsinə (birinci halda) “şəxslərin,” sözündən sonra “publik hüquqi şəxslərin,” sözləri əlavə edilsin.

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti.

Bakı şəhəri, 1 fevral 2017-ci il.

 

 

 

Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 19-cu bəndini rəhbər tutaraq, “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il 1 fevral tarixli 514-VQD nömrəli Qanununun qüvvəyə minməsi ilə əlaqədar həmin Qanunun tətbiqini təmin etmək məqsədi ilə qərara alıram:

1. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti:

1.1. Azərbaycan Respublikası qanunlarının və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin aktlarının “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğunlaşdırılması ilə bağlı təkliflərini üç ay müddətində hazırlayıb Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə təqdim etsin;

1.2. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin normativ hüquqi aktlarının həmin Qanuna uyğunlaşdırılmasını üç ay müddətində təmin edib Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;

1.3. mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının həmin Qanuna uyğunlaşdırılmasını nəzarətdə saxlasın və bunun icrası barədə beş ay müddətində Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;

1.4. həmin Qanundan irəli gələn digər məsələləri həll etsin.

2. Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının və normativ xarakterli aktların “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğunlaşdırılmasını təmin edib Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə məlumat versin.

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti.

Bakı şəhəri, 9 mart 2017-ci il.

 

 

 

“Azərbaycan Respublikasının Fövqəladə Hallar Nazirliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi ilə bağlı bəzi məsələlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2006-cı il 29 dekabr tarixli 511 nömrəli Fərmanında dəyişikliklər edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər tutaraq, “Azərbaycan Respublikasının Fövqəladə Hallar Nazirliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi ilə bağlı bəzi məsələlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2006-cı il 29 dekabr tarixli 511 nömrəli Fərmanını “Uyğunluğun qiymətləndirilməsi sahəsində akkreditasiya haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2014-cü il 30 may tarixli 965-IVQ nömrəli Qanununa uyğunlaşdırmaq məqsədi ilə qərara alıram:

“Azərbaycan Respublikasının Fövqəladə Hallar Nazirliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi ilə bağlı bəzi məsələlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2006-cı il 29 dekabr tarixli 511 nömrəli Fərmanında (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2006, N 12, maddə 1058; 2008, N 11, maddə 980, N 12, maddə 1069; 2010, N 2, maddə 85; 2011, N 2, maddə 85; 2014, N 12, maddə 1579; 2015, N 9, maddə 997, N 11, maddə 1323) aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:

1. Həmin Fərmanla təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası Fövqəladə Hallar Nazirliyinin Dövlət Yanğın Nəzarəti Xidməti haqqında Əsasnamə” üzrə:

1.1. 1-ci hissədə “məhsulların və xidmətlərin” sözləri “malın (xidmətin, işin), prosesin və idarəetmə sisteminin “Uyğunluğun qiymətləndirilməsi sahəsində akkreditasiya haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun akkreditasiya edilmiş uyğunluğu qiymətləndirən qurumu vasitəsilə” sözləri ilə əvəz edilsin və həmin hissəyə “aparan” sözündən sonra “qurumların fəaliyyətinə” sözləri əlavə olunsun;

1.2. 7.3-cü bənddə “həyata keçirir” sözləri “təşkil edir” sözləri ilə əvəz edilsin;

1.3. 8.14-cü bənd aşağıdakı redaksiyada verilsin:

“8.14. yanğın təhlükəsizliyi sahəsində məcburi qaydada sertifikatlaşdırılan malın (xidmətin, işin), prosesin və idarəetmə sisteminin uyğunluq sertifikatlarının olub-olmadığını yoxlamaq, habelə akkreditasiya edilmiş uyğunluğu qiymətləndirən qurumlar tərəfindən verilmiş sertifikatların qüvvəsinin müvəqqəti dayandırılması və ya ləğv edilməsi barədə təkliflər vermək;”.

2. Həmin Fərmanla təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası Fövqəladə Hallar Nazirliyinin Tikintidə Təhlükəsizliyə Nəzarət Dövlət Agentliyi haqqında Əsasnamə” üzrə:

2.1. 8.26-cı bənddə “öz səlahiyyətləri daxilində” sözləri “uyğunluğu qiymətləndirən qurumları vasitəsilə” sözləri ilə əvəz edilsin;

2.2. 8.28-ci bənd ləğv edilsin.

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti.

Bakı şəhəri, 9 mart 2017-ci il.

 

 

 

Azərbaycanın xarici siyasətinin prioriteti Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin beynəlxalq hüquq normalarına uyğun ədalətli həllidir. Bu münaqişənin ədalətli həlli Azərbaycanın milli maraqlarının təmin olunmasında, təhlükəsizliyinin, beynəlxalq və regional mövqeyinin möhkəmləndirilməsində, ən önəmli olan ərazi bütövlüyünün bərpasında, sosial-iqtisadi inkişafında həyati əhəmiyyətə malikdir. Məsələ ondadır ki, Azərbaycanın dinamik inkişafını istəməyən Ermənistan öz diasporlarının, lobbilərinin, ermənipərəst beynəlxalq siyasi qüvvələrinin dəstəyi ilə qeyri-konstruktiv mövqeyini sərgiləməkdə davam etdirir. Ona yardım edən isə ilk növbədə ermənilərin qeyri-qanuni işğalına ikili standartlarla yanaşmadır. Münaqişənin sülh yolu ilə həlli üçün vasitəçi olan ATƏT-in Minsk qrupunun həmsədrlərinin, istərsə də aparıcı dövlətlərin rəsmilərinin status-kvonun qəbuledilməzliyi barədə bəyanatlarına baxmayaraq, ikili standartlarla yanaşma işğalçılara və soyqırımı müəlliflərinə işğalı davam etdirməsinə imkan verir. Ermənistan öz qeyri-konstruktiv mövqeyində qalır.

 

Lakin dünyada ictimai fikirdə Azərbaycan həqiqətləri geniş yayıldıqca, erməni dezinformasiyası ifşa olunduqca Ermənistanın apardığı siyasət dalana dirənməkdədir. Bu istiqamətdə xaricdə yaşayan soydaşlarımız da aktiv iştirak edir. Dövlət başçısı İlham Əliyev Avropa Azərbaycanlıları Konqresinin V qurultayının iştirakçılarına müraciətində ərazilərimizin işğaldan azad olunması üçün bütün dünya azərbaycanlılarının siyasi-intellektual sahədə də səfərbər olmalarını vurğulayıb: “Ötən ilin aprelində Ermənistanın cəbhə xəttindəki təxribatlarına ordumuzun layiqli cavab verməsi və torpaqlarımızın bir hissəsinin azad edilməsi əyani şəkildə göstərdi ki, Azərbaycan öz ərazi bütövlüyünü bərpa etməyə tam qadirdir. Lakin müasir dövrdə qələbələr tək hərb yolu ilə deyil, həm də siyasi-intellektual vasitələrlə təmin edilir. Bu sahədə malik olduğumuz vacib resurslardan biri də xarici ölkələrdə yaşayan həmvətənlərimiz və onların yaratdıqları təşkilatlardır. Ona görə də Azərbaycan diasporu, o cümlədən Avropadakı icmalar öz fəaliyyətini daha da genişləndirməli, işlərin koordinasiyasını və dost ölkələrin analoji təşkilatları ilə əlaqələrini gücləndirməlidirlər. Diaspor nümayəndələri ölkəmizlə bağlı məlumatların, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinə dair həqiqətlərin Avropa ictimaiyyətinə daha çevik və dolğun çatdırılması, mədəniyyətimizin təbliği və başqa istiqamətlərdə yeni metod və vasitələrdən səmərəli istifadə etməlidirlər”.
Aydındır ki, ərazi bütövlüyünün bərpa olunmasının iki yolu vardır: danışıqlarla - sülh yolu ilə və hərblə. 25 ildən çoxdur ki, ATƏT-in Minsk qrupu sülh yolu ilə münaqişənin həlli üçün vasitəçilik edir. Lakin Ermənistanın qeyri-konstruktiv mövqeyinə görə bu da bir nəticə vermir. Diqqətçəkən də odur ki, bu müddətdə soyqırımı siyasəti yürüdən bu işğalçıya heç bir təzyiq edilməmiş, ondan beynəlxalq hüquq normalarına riayət edilməsi tələbi olunmamışdır. Münaqişənin siyasi və hüquqi əsasları isə BMT-nin Nizamnaməsi, Helsinki Yekun Aktı, BMT Təhlükəsizlik Şurasının 822, 853, 874 və 884 saylı qətnamələri, BMT Baş Məclisinin 2008-ci ildə qəbul etdiyi A/RES 62/243 saylı qətnaməsi, həmçinin ATƏT və Avropa Şurasının müvafiq sənədləri və qətnamələri, yəni beynəlxalq hüququn norma və prinsipləri əsasında həll edilməlidir. Azərbaycanın ədalətli mövqeyini həmin sənədlər təsdiqləyir. Bundan əlavə, Qoşulmama Hərəkatı, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı, NATO kimi nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlar da Azərbaycanın sülh yolu ilə səylərini dəstəkləmiş, ərazi bütövlüyünü tanıdığını bəyan etmişdir.
Azərbaycan həqiqətlərinin beynəlxalq ictimaiyyətə olduğu kimi çatdırılması ermənilərin, onların lobbi və diasporlarının yalan və böhtan kampaniyalarına güclü zərbələr vurmaqdadır. Bu yaxınlarda Fransa Milli Assambleyasında ermənipərəst deputat Fransua Roşeblanın hesabatı təsdiq olunmayıb. Qərəzli missiya və ondan qaynaqlanan subyektiv fikirlərlə dolu olan hesabat Fransa Milli Assambleyasının əksər deputatlarının narazılığına səbəb olub. Assambleyanın bir qrup üzvü qərəzli missiya və onun hesabatına qarşı birləşərək kommünike imzalayıblar. Kommünikedə erməni lobbisinin gözləntilərinin əksinə olaraq, Azərbaycanla bağlı obyektiv yanaşma nümayiş etdirilib. Kommünikenin müəllifləri ermənipərəst missiyanın hesabatında 25 ildən çoxdur davam edən Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin, həmçinin bu münaqişə nəticəsində öz doğma yurdlarından didərgin düşmüş bir milyondan çox azərbaycanlının fundamental hüquqlarının pozulması faktlarının yer almamasına narazılıqlarını bildiriblər. Milli Assambleyanın üzvü Jan-Fransua Mansel deyib: “Assambleyanın bəzi üzvlərinin həyata keçirdiyi məlumatlandırma missiyası qərəzli olduğu qədər də qeyri-qanunidir. Bu missiyanın üzvləri subyektiv fikirlərinə əsaslanaraq Azərbaycanda guya insan hüquqlarının pozulması və siyasi həbslərlə bağlı məsələləri qabartmağa çalışırlar. Assambleyada hər kəs bilir ki, bunlar əsassız iddialardır. Bütün regionu təhlükədə saxlayan Dağlıq Qarabağ münaqişəsinə hesabatda yer ayrılmır. Ancaq xırda məsələlər şişirdilir. Bu, qərəzli olmaqla yanaşı, həm də başqa bir dövlətin daxili işlərinə kobud müdaxilə etməkdir. Biz hazırladığımız kommünike ilə məlumat missiyası və onun hesabatına qəti etirazımızı bildirmişik”.
Erməni lobbisi tərəfindən idarə olunan bir neçə deputatın hazırladığı qərəzli hesabat Fransa mediası tərəfindən də rədd edilib. Ermənipərəst deputatlar Fransua Roşeblan və qərəzli hesabat üzrə məruzəçi Jan Lui Detan boş zalda cəmi 14 dəqiqə çıxış ediblər. Azərbaycanlı jurnalistlərin sualları qarşısında aciz qalan hər iki deputat mətbuat konfransını tələsik tərk etmək məcburiyyətində qalıblar. Fransalı vəkil Olivye Pardo tərəfindən www.change.org saytında Xocalı soyqırımının tanınması üçün yerləşdirilən petisiyaya qoşulanların sayı 8 minə çatıb. Petisiyada Fransa hökumətinə və beynəlxalq təşkilatlara bu barədə müraciət edilir.
İndi isə Ermənistanın strateji müttəfiqi Rusiya Federasiyasındakı ictimai rəyə nəzər salaq. Bu günlərdə Azərbaycan Prezidenti yanında Strateji Araşdırmalar Mərkəzində keçirilən rusiyalı tarixçi və hüquqşünas Oleq Kuznetsovun “XX əsrdə transmilli erməni terrorizmi: Tarixi-kriminoloji tədqiqat” adlı kitabının təqdimat mərasimində çıxış edən müəllif deyib ki, keçmiş SSRİ məkanında azərbaycanlılara qarşı müharibəyə Yaxın Şərq ölkələrindən, eləcə də Cənub-Şərqi Avropadan, Qərbi Avropadan və ABŞ-dan erməni millətindən olan 6 minə yaxın xarici muzdlu hərbçi cəlb olunub. Onun sözlərinə görə, Dağlıq Qarabağdakı müharibə erməni millətçiliyinin Azərbaycan xalqına qarşı terror müharibəsidir: “Dağlıq Qarabağa gəlmiş döyüşçülər altruist deyil, sözün həqiqi mənasında muzdlu hərbçilər, terrorçular olub. Azərbaycanlı qocaları, qadın və uşaqları abstrakt siyasi ideallar yolunda yox, pul naminə qətlə yetiriblər. Məsələn, Ermənistan Dövlət Milli Təhlükəsizlik İdarəsinin kəşfiyyat əməliyyatları şöbəsinin rəisi, polkovnik-leytenant Caan Ohanesyan, həmin idarənin mayoru Aşot Qaloyan və onlara qoşulmuş digər şəxs - Rusiyanın Federal Əks-kəşfiyyat Xidməti terrorizmə qarşı mübarizə idarəsi 2-ci şöbəsinin məsləhətçisi Boris Simonyan haqqında Tambov qarnizonu Hərbi Məhkəməsinin 11 mart 1996-cı il tarixli hökmündə açıq şəkildə bildirilir ki, onlar Azərbaycan Respublikasına qarşı silsilə terror aktları həyata keçirmək məqsədilə Rusiya Federasiyası ərazisində hazırlıq işlərinə görə ittiham ediliblər”. Hakimiyyətə yaxın rusiyalı politoloq Sergey Markov təxribatların işğalçı dövlətin başladığı barədə ciddi arqumentlər söyləyib. Bu il fevral ayının 24-25-nə keçən gecə erməni silahlı qüvvələri cəbhə xəttində yenə də irimiqyaslı təxribat törədiblər. Düşmənə qəti və çox təsirli cavab verilərək geri oturdulub. Bununla bağlı Sergey Markov: “Biz hazırda hər şeyi dəqiq bilmirik, amma Ermənistan hərbi nümayəndələrinin bəyanatlarına əsasən, gərginliyi böyük ehtimalla onların özləri başladıblar. Xatırladım ki, keçən ilin aprelində vəziyyət əksinə idi. O zaman Ermənistan bir neçə yüksəklik və bir kənd itirdi. İrəvan böyük ehtimalla itirdiklərini geri almaq qərarına gəlib. Birinci hədəf keçmiş illərdə yaradılmış, amma 2016-cı il aprelindən sonra konfiqurasiyasında dəyişikliklər edilmiş müdafiə xəttinin birliyinin bərpasıdır. İkinci məqsəd isə son zamanlar populyarlığını itirmiş Ermənistan prezidentinin mövqelərinin gücləndirilməsidir. Digər tərəfdən isə müharibə Ermənistana əvvəllər tərəflərə təklif edilmiş məşhur diplomatik formulların İrəvan tərəfindən həyata keçirilməməsi ilə bağlı beynəlxalq tənqidlərə cavab verməyə imkan yaradır. Bu sənədlərə görə, Ermənistan Azərbaycana Dağlıq Qarabağ ətrafındakı əraziləri verir, Azərbaycan isə öz növbəsində bu ərazilərdə demilitarizasiya aparır. Aydındır ki, müharibə faktı İrəvana imkan verir ki, “biz necə mübadilə edə bilərik, axı burada müharibə gedir” sözlərini desin. Politoloq vurğulayıb ki, Ermənistan bununla danışıqlarda öz mövqeyini sərtləşdirmək üçün əsas əldə edir. Başqa bir məqam da var. Uzun müddət ərzində Ermənistan ordusunun Azərbaycan ordusundan güclü olduğu hesab edilirdi, amma aprel döyüşləri göstərdi ki, bu, belə deyil. Məncə, hazırkı gərginliyin əsas səbəblərindən biri də erməni ordusunun döyüş ruhunun qaldırılması və erməni xalqının öz ordusuna inamının bərpa edilməsidir”. Markov Moskvanın Qarabağ konfliktində bitərəf olduğunu söyləyib. Beləliklə, politoloqun açıqlamaları Ermənistan tərəfinin qəsdən, məqsədyönlü siyasətlə konstruktiv mövqe tutmadıqlarını bir daha meydana qoyur.
Ermənistan ideoloqlarının beynəlxalq erməni terrorçularının adlarını əbədiləşdirdikləri, milli qəhrəman adı verdikləri, dərsliklərə saldıqları, dövlətin neofaşizm ruhlu terror yuvası olduğu bəllidir. İndi isə xarici alimin araşdırmaları nəticəsində bu qənaəti siz oxuculara çatdırırıq. Məşhur qafqazşünas tarixçi və siyasi analitik, Ermənistan-Azərbaycan münaqişəsi mövzusunda çoxsaylı məqalələr müəllifi, tarix elmləri namizədi Oleq Kuznetsov Xocalı soyqırımının 25-ci ildönümü ilə əlaqədar Ümumrusiya Azərbaycanlılar Konqresinin və Rusiyanın Azərbaycanlı Gənclər Birliyi Nijni Novqorod regional bölmələri tərəfindən bu şəhərdə təşkil edilmiş tədbirdəki çıxışında söyləyib ki, keçmiş sovet ordusunun Xankəndidə dislokasiya edilmiş 366-cı motoatıcı alayının ikinci batalyonu Azərbaycan ordusunun müqavimətini qırmalı olan zərbə qüvvəsi idi. O.Kuznetsovun bir analitik politoloq kimi ən diqqətçəkən qənaəti isə budur: “Bu alayın şəxsi heyətinin əksəriyyəti faktiki olaraq fərarilik edən ermənilər idi. Onlar “Arabo” dəstəsi ilə əlbir olaraq Xocalı sakinlərinə qanlı divan tutublar. Qeyd etmək lazımdır ki, “Arabo” dəstəsinin komandiri SSRİ vətəndaşlığı olmayan Suriya vətəndaşı Manvel Yegizaryan idi. Azərbaycan ərazisinə gətirilmiş bu beynəlxalq terrorçular xaricdə formalaşdırılaraq ASALA və digər erməni terror təşkilatlarının tərkibində məqsədyönlü şəkildə SSRİ ərazisinə göndərilmiş qanunsuz dəstələr idi. Amerika xüsusi xidmətləri dünyanın müxtəlif ölkələrində terror aktlarının həyata keçirilməsi sahəsində çox böyük təcrübəyə malik olan bu terrorçulardan Sovet İttifaqı dövlətçiliyini zəiflətmək məqsədilə bacarıqla istifadə edirdilər. Radikal əhval-ruhiyyəli bu erməni terrorçular, məsələn, 1977-ci ilin yanvarında Moskva metrosunda terror aktı törədiblər, 1971-ci ildə “Terrorizm və terrorçular” adlı məcmuə tərtib etmiş Stepan Zatikyan antisovet təbliğatına görə 1972-ci ildə Ermənistan DTK tərəfindən məhkum edilib, bədnam KRUNK təşkilatı isə ümumiyyətlə Ermənistan DTK-nın binasını zəbt etməyə cəhd göstərib. Erməni terror qruplaşmalarının ABŞ Mərkəzi Kəşfiyyat İdarəsinin nəzarətində olmasını sübut edən daha bir fakt: məşhur erməni terrorçu, ABŞ vətəndaşı, MKİ-nin əməkdaşı olmuş Monte Melkonyan Dağlıq Qarabağda nələr baş verməli olduğunu hələ bütün bu hadisələrdən əvvəl açıq-aydın söyləyirdi və təəssüf ki, belə də oldu. Bütövlükdə, həmin dövrdə ABŞ MKİ-də 6-8 min peşəkar erməni terrorçu xidmət edirdi. Dağlıq Qarabağda müharibə əcnəbilər - beynəlxalq terrorçular tərəfindən aparılırdı. Orada bu hadisələr eynilə sonradan Şimali Qafqazda və indi Suriyada həyata keçirilən ssenari üzrə inkişaf edirdi. Həmişə də enerji resursları ilə zəngin regionun - Şimali Qafqazda Çeçenistanın, Cənubi Qafqazda isə Azərbaycanın seçilməsi heç də təsadüfi deyildi”.
Tarixçi çoxsaylı analoji terrorların müqayisəsi əsasında cəsarətlə qeyd edir ki, Qarabağda, Çeçenistanda və Suriyada müharibə eyni mərkəzdən — qərargahları ABŞ-da yerləşən transmilli korporasiyalar tərəfindən təşkil edilir. Oleq Kuznetsov sonda deyib: “Özlərini “Arsax” və “İŞİD” adlandıran bu kvazidövlətlər çox cəhətdən bir-birinə oxşayır. Hətta Xocalıda dinc əhaliyə qarşı törədilmiş vəhşiliklər də “işidçilər”in əməllərindən heç nə ilə fərqlənmir. Çeçenistanda və Suriyada baş vermiş hadisələrdən qabaq Azərbaycanın üzləşdiyi dəst-xətt eynidir - beynəlxalq terrorizm dəst-xətti. Buna görə də Dağlıq Qarabağda separatçı rejimin məhv edilməsi, bütövlükdə, beynəlxalq terrorizmə qarşı real mübarizənin başlanğıcı olacaq”. Bu günlərdə Xocalı soyqırımının 25 illiyi ilə bağlı ABŞ konqresində Azərbaycan üzrə işçi qrupun həmsədri Tennesi ştatından konqresmen Stiv Kohen bəyanat yayıb, beynəlxalq əməkdaşlıq və tolerantlıqda ölkəmizin pozitiv fəaliyyətini vurğulayıb.
Bu informasiyaları ona görə oxucuların nəzərinə çatdırırq ki, artıq Ermənistanın strateji tərəfdarları olan Fransa və Rusiyada ermənilərə qarşı işğal, terror və soyqırımı ittihamları irəli sürülür. Bundan başqa, Rusiya tarixçisi və politoloqu öz araşdırmalarında Dağlıq Qarabağdakı rejimi beynəlxalq terrorizmin bəhrəsi nəticəsinə gəlirsə, bu qondarma “Arsax” dövlətini “İşid”lə bərabər tutursa, deməli, ədalət öz yerini tapmaqdadır. Bu deyilənləri Dövlət Təhlükəsizliyi Xidmətinin rəisi, general-leytenant Mədət Quliyevin “Terrorçuluğa, ekstremizmə və radikalizmə qarşı mübarizədə gənclərin rolu” mövzusunda keçirilən konfransda çıxışı da təsdiq edir: “Erməni terrorçuları hələ ötən əsrdən Azərbaycana qarşı terror hadisələri törədib. Erməni terroru 1980-ci illərdən yenidən vüsət alıb. Azərbaycan ərazilərinin 20 faizi işğal olunub. Ermənilərin Azərbaycanda törətdiyi 373 terror aktı nəticəsində 2 mindən artıq dinc insan həlak olub”.
Erməni KİV-lərinin məlumatına görə, Nalbandyan Xankəndidə olarkən deyib ki, bu ilin sonuna qədər dövlətlərdən biri Dağlıq Qarabağın “müstəqilliyi”ni tanıya bilər. Bu informasiya ona istiqamətlənib ki, Ermənistan rəsmiləri beynəlxalq hüquq normalarını, hüquqi sənədlərini tanımaq istəmir, ATƏT-in Minsk Qrupunun vasitəçilik missiyasını qəbul etmir, zora və gücə söykənir. Erməni KİV-i və həmçinin saytları indiyədək bir dəfə də olsun BMT-nin və digər nüfuzlu beynəlxalq təşkilatların işğal olunmuş ərazilərimiz barədə qəbul edilmiş sənədlərdən bəhs etməmiş, yalnız qeyri-konstruktuv mövqe nümayiş etdirmişlər. Bu da hamılıqla qəbul edilmiş hüquqi normalara zidd hərəkətlərdir.
Təsadüfi deyil ki, bu yaxınlarda Azərbaycanın işğal olunmuş ərazilərində keçirilən “referendum”u Avropa İttifaqı tanımadığını bəyan etmişdir. Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev Nazirlər Kabinetinin 2015-ci ilin doqquz ayının sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunmuş iclasında işğalçı dövlətin rəsmilərinin isterik bəyanatlarına dair deyib: “Erməni diktatoru hətta Ermənistanın rəsmi mövqeyinə tamamilə zidd olan bəyanatlar verir. Bəyan edir ki, Dağlıq Qarabağ Ermənistanın ayrılmaz hissəsidir. Birincisi, Dağlıq Qarabağ Azərbaycanın tarixi, əzəli torpağıdır və beynəlxalq hüquq nöqteyi-nəzərindən Azərbaycanın ayrılmaz hissəsidir. Bunu bütün dünya ictimaiyyəti, BMT belə qəbul edir və heç bir ölkə Dağlıq Qarabağı Ermənistanın tərkib hissəsi kimi qəbul etmir, müstəqil qurum kimi də qəbul etmir və qəbul etməyəcək. Ona görə, bu, çox qəribə, yumşaq desək, qeyri-adekvat və görünür ki, çox gərgin psixoloji durumda verilən bəyanat həm Ermənistanı işğalçı ölkə kimi ifşa edir, həm də rəhbərliyini biabır edir. Çünki indi hər bir insan danışdığının məsuliyyətini daşımalıdır, xüsusilə böyük vəzifə sahibləri. Ancaq xunta rejimindən bundan artığını gözləmək də çətindir. Çünki Ermənistanın bugünkü hakimiyyəti hərbi canilərdir, Xocalı soyqırımını törədənlərdir. Azərbaycan torpaqlarının işğalında dinc əhaliyə qarşı aparılan etnik təmizləmə siyasətində fəal iştirak edənlərdir”.
Qeyd edək ki, hətta Ermənistanın birinci prezidenti Levon Ter-Petrosyan 2016-cı ilin 17 dekabrında partiyasının qurultayında çıxışı zamanı: “Qarabağ münaqişəsi Ermənistanın inkişafına əsas əngəldir”,—deyə bildirib. O, ərazilərin təcili qaytarılması və münaqişənin həll olunması tezisini irəli sürüb. Qeyd edib ki, daha sonra hər şey Ermənistan üçün daha pis nəticə verə bilər. Lakin onun bu xəbərdarlığı hərbi cinayət işləmiş iqtidar nümayəndələrinə təsir etməyib.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin Nazirlər Kabinetinin 2016-cı ilin sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunan iclasındakı nitqində işğal olunmuş ərazilərimizin azad ediləcəyi və orada Azərbacan bayrağının qaldırılacağı barədə deyib: “Biz həmişə olduğu kimi, konstruktiv mövqe tuturuq, haqq-ədalət bizim tərəfimizdədir, beynəlxalq hüquq normaları da həmçinin. Tarixi həqiqət də bizim mövqeyimizi möhkəmləndirir. Hərbi güc də, iqtisadi potensial da, siyasi nüfuz da bizdədir. Yəni biz məsələni istədiyimiz kimi həll edəcəyik. Bizim istəyimiz ölkəmizin ərazi bütövlüyünü bərpa etmək, işğal altında olan bütün torpaqlarda Azərbaycan bayrağını qaldırmaqdır. Budur bizim məqsədimiz və biz bu məqsədə doğru irəliləyirik”.

Ataş CƏBRAYILOV,
“Respublika”.

 

 

 

Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 94-cü maddəsinin I hissəsinin 10-cu və 15-ci bəndlərini rəhbər tutaraq, “Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsində dəyişikliklər edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il 29 dekabr tarixli 98-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi ilə əlaqədar qərara alır:

“Qrant haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 1998, N 6, maddə 366; 2001, N 12, maddə 736; 2002, N 12, maddə 706; 2003, N 1, maddə 1; 2009, N 8, maddə 611; 2013, N 3, maddə 215; 2014, N 2, maddə 82, N 11, maddə 1369) 3-cü maddəsinin 2-ci hissəsinə aşağıdakı məzmunda dördüncü bənd əlavə edilsin:

“publik hüquqi şəxslər;”.

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti.

Bakı şəhəri, 1 fevral 2017-ci il.

 

 

 

Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 94-cü maddəsinin I hissəsinin 23-cü bəndini rəhbər tutaraq qərara alır:

“Aviasiya haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2005, N 8, maddə 689; 2007, N 12, maddə 1218; 2009, N 12, maddə 948; 2011, N 3, maddə 169; 2015, N 1, maddə 10, N 2, maddə 95; 2016, N 10, maddə 1604) aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:

1. 4.0.2-ci maddəyə “(aviasiyanın qanunsuz müdaxilə aktlarından qorunmasına dair dövlət proqramı)” sözlərindən sonra “və uçuşların təhlükəsizliyi üzrə dövlət proqramının” sözləri əlavə edilsin.

2. Aşağıdakı məzmunda 6.7-6.9-cu maddələr əlavə edilsin:

“6.7. Qəza halları istisna olmaqla, hava gəmisinin bortunda olan şəxslərin həyat və sağlamlığı üçün tibbi səbəblərdən təhlükə yarandığı hallarda və ya texniki nasazlıq səbəbindən Azərbaycan Respublikasının hava məkanına daxil olan istənilən hava gəmisinin təcili enməsinə, həmin hava gəmisinin gömrük nəzarətindən və bu Qanunda nəzərdə tutulmuş digər nəzarətdən keçməsini təmin etmək üçün yalnız müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi hava limanında yol verilir.

6.8. Müvafiq icra hakimiyyəti orqanı digər dövlətlərə məxsus hava gəmilərində uçuşların təhlükəsizliyi üzrə yoxlamalar aparmaq hüququna malikdir. Bu cür yoxlamalar həmin hava gəmilərinin uçuş vaxtına riayət etməklə aparılmalıdır.

6.9. Bu Qanunun 6.8-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş yoxlamaları həyata keçirən şəxslər müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən onların səlahiyyətlərini təsdiqləyən vəsiqə ilə təmin olunmalıdırlar.”.

3. Aşağıdakı məzmunda 42.1-1-ci maddə əlavə edilsin:

“42.1-1. Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı beynəlxalq müqavilələrə uyğun olaraq, müvafiq icra hakimiyyəti orqanı uçuşların təhlükəsizliyi üzrə dövlət proqramını qəbul edir.”.

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti.

 

Bakı şəhəri, 1 fevral 2017-ci il.

 

 

 

“Qrant haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il 1 fevral tarixli 513-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi və “Qrant haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 1998-ci il 13 iyun tarixli 720 nömrəli Fərmanında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 19-cu və 32-ci bəndlərini rəhbər tutaraq, “Qrant haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il 1 fevral tarixli 513-VQD nömrəli Qanununun qüvvəyə minməsi ilə əlaqədar həmin Qanunun tətbiqini təmin etmək məqsədi ilə qərara alıram:

1. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti:

1.1. Azərbaycan Respublikası qanunlarının və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin aktlarının “Qrant haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğunlaşdırılması ilə bağlı təkliflərini üç ay müddətində hazırlayıb Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə təqdim etsin;

1.2. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin normativ hüquqi aktlarının həmin Qanuna uyğunlaşdırılmasını üç ay müddətində təmin edib Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;

1.3. mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının həmin Qanuna uyğunlaşdırılmasını nəzarətdə saxlasın və bunun icrası barədə beş ay müddətində Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;

1.4. həmin Qanundan irəli gələn digər məsələləri həll etsin.

2. “Qrant haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 1998-ci il 13 iyun tarixli 720 nömrəli Fərmanının (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 1998, N 6, maddə 381; 2003, N 9, maddə 478; 2014, N 7, maddə 823; 2015, N 10, maddə 1125; 2016, N 8, maddə 1384) 2.3-cü bəndinə “kommersiya qurumlarına” sözlərindən sonra “və publik hüquqi şəxslərə” sözləri əlavə edilsin.

3. Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının və normativ xarakterli aktların “Qrant haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişiklik edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğunlaşdırılmasını təmin edib Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə məlumat versin.

 

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti.

Bakı şəhəri, 9 mart 2017-ci il.

 

 

 

Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 19-cu bəndini rəhbər tutaraq, “Aviasiya haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il 1 fevral tarixli 516-VQD nömrəli Qanununun qüvvəyə minməsi ilə əlaqədar həmin Qanunun tətbiqini təmin etmək məqsədi ilə qərara alıram:

1. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti:

1.1. Azərbaycan Respublikası qanunlarının və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin aktlarının “Aviasiya haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğunlaşdırılması ilə bağlı təkliflərini üç ay müddətində hazırlayıb Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə təqdim etsin;

1.2. “Aviasiya haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 42.1-1-ci maddəsinə əsasən, Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı beynəlxalq müqavilələrə uyğun olaraq, uçuşların təhlükəsizliyi üzrə dövlət proqramının layihəsini üç ay müddətində hazırlayıb Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə təqdim etsin;

1.3. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin normativ hüquqi aktlarının həmin Qanuna uyğunlaşdırılmasını üç ay müddətində təmin edib Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;

1.4. mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının həmin Qanuna uyğunlaşdırılmasını nəzarətdə saxlasın və bunun icrası barədə beş ay müddətində Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin;

1.5. həmin Qanundan irəli gələn digər məsələləri həll etsin.

2. Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi aktlarının və normativ xarakterli aktların “Aviasiya haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğunlaşdırılmasını təmin edib Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə məlumat versin.

3. Müəyyən edilsin ki:

3.1. “Aviasiya haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 42.1-1-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş müvafiq icra hakimiyyəti orqanının səlahiyyətlərini Azərbaycan Respublikasının Prezidenti həyata keçirir;

3.2. həmin Qanunun 6.7-ci, 6.8-ci və 6.9-cu maddələrində nəzərdə tutulmuş müvafiq icra hakimiyyəti orqanının səlahiyyətlərini Azərbaycan Respublikasının Dövlət Mülki Aviasiya Administrasiyası həyata keçirir.

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti.

Bakı şəhəri, 9 mart 2017-ci il.

 

 

 

10 -dən səhifə 1143