XƏBƏR LENTİ

Rusiyadakı Azərbaycan diasporu yetərincə güclü və nüfuzludur. İnanıram ki, Ümumrusiya Azərbaycanlıları Konqresinin (ÜAK) fəaliyyəti Rusiya qanunvericiliyinin tələbələri çərçivəsində tezliklə bərpa olunacaq.

Bu fikirləri AZƏRTAC-a açıqlamasında Rusiyada türk diaspor təşkilatlarından biri olan Avrasiya Komitəsinin rəhbəri Əli Qalib Savaşır deyib.

ÜAK-ın bağlanması xəbərini böyük təəssüf hissi ilə qarşıladığını bildirən Əli Qalib Savaşır Konqresin qeydiyyatının tezlikdə bərpa ediləcəyinə əminliyini bildirib.

O əlavə edib ki, Azərbaycan diasporu Rusiya ilə Türkiyə arasında dostluq münasibətlərinin inkişafında da önəmli rol oynayır.

AZƏRTAC

Mayın 12-dən 22-dək ölkəmizdə IV İslam Həmrəyliyi Oyunları keçirildi. Həmin günlərdə İslam ölkələrinin nəbzi Azərbaycanla döyünürdü. Qürurla vurğulamaq lazımdır ki, İslam oyunlarında ölkəmizin idmançıları uğurlu nəticələrə imza atdılar, xüsusilə qızıl medalların sayına görə idmançılarımız liderliyə yüksəldi.

IV İslam Həmrəyliyi Oyunlarında Azərbaycanın qızlardan ibarət həndbolçuları, qızlardan ibarət voleybolçular, baksetbol üzrə həm qadın və həm kişi komandalarımız qızıl medalların sahibi oldular.

Mayın 21-də Azərbaycan futbolçuları tarixi qələbəyə imza atdılar. Tofiq Bəhramov adına Respublika Stadionunda final yarışı Oman və Azərbaycan futbolçuları arasında keçirildi. Oyunu IV İslam Həmrəyliyi Oyunları Təşkilat Komitəsinin sədri Mehriban xanım Əliyeva da izləyirdi.

Respublika Stadionunda boş yer yox idi. Azərkeşlər Azərbaycan idmançılarının qələbəsini intizarla gözləyirdi. Oyunun ilk dəqiqələrindən Azərbaycan futbolçuları təşəbbüsü ələ aldı. Onlar dəqiq ötürmələr edir, tez-tez rəqib komandanın qapısı qarşısında təhlükəli vəziyyət yaradırdılar.

Gərgin idman mübarizəsi şəraitində keçən oyun 2:1 hesabı ilə Azərbaycan futbolçularının qələbəsi ilə yekunlaşdı. Elə buna görə də stadionda bayram əhval-ruhiyyəsi duyulur, azərkeşlərin sevinci köksünə sığmırdı.

IV İslam Həmrəyliyi Oyunlarında Azərbaycan futbolçularının tarixi qələbəsi, qızıl medala sahib olması bütün dünya azərbaycanlılarının böyük sevincinə səbəb olmuşdur.

Elə buna görə də redaksiyamıza Ukrayna, Moldova, Belarus və digər ölkələrdə yaşayan azərbaycanlılardan çoxlu zənglər gəldi. Onlar futbolçularımızın möhtəşəm qələbəsindən məmnun qaldıqlarını bildirir və qəzet vasitəsilə idmançılarımıza təbriklərini çatdırırlar.

Alqış, min alqış, Azərbaycan futbolçuları!

Qədir ASLAN,

“Respublika”. 

Yaşadığımız əsrdə təhsilin qarşısında duran ən aktual problemlərdən biri şəxsiyyətin formalaşdırılması məsələsidir. Bu barədə zaman-zaman müxtəlif fikirlər söylənilmiş və fərqli nəzəriyyələr yaranmışdır. Danılmaz bir faktdır ki, təhsil tək-tək insanları deyil, bütöv bir xalqı dəyişdirə bilən ən böyük amildir. Məhz bu səbəbdən dünyanın hər bir ölkəsi təhsilin inkişafına böyük önəm verir. Təsadüfi deyildir ki, Azərbaycan dövləti də milli təhsilimizin inkişafını daim diqqət mərkəzində saxlayır. Bu sahədə ən böyük məsuliyyət də, ən böyük yük də məhz Təhsil Nazirliyinin üzərinə düşür, desək, yəqin ki, yanılmarıq.

Hər il olduğu kimi, 2016-cı ildə də Azərbaycan təhsilinin təkmilləşdirilməsi, onun dünyanın mütərəqqi təhsil sisteminə inteqrasiyası istiqamətində işlər uğurla davam etdirilmiş, böyük nailiyyətlər qazanılmışdır. Bu yaxınlarda nəfis tərtibatla nəşr olunmuş “Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. İllik hesabat. 2016” adlı kitab da bu mənada böyük maraq doğurur. Belə ki, kitabda nazirliyin ötən il ərzində fəaliyyəti, görülən işlər, qazanılan uğurlar barədə ayrı-ayrı bölmələrdə geniş məlumat verilir. Statistik göstəricilər fonunda milli təhsilimizin inkişafının ümumi mənzərəsi əks olunur. Hər kəs üçün maraqlı olacağını nəzərə alaraq kitabdan bəzi məqamları oxucuların diqqətinə çatdırırıq:
Milli təhsilimizin inkişafı daim diqqət mərkəzindədir
Azərbaycan təhsilinin inkişafında böyük xidmətləri olan ulu öndərimiz Heydər Əliyevin ölkəyə rəhbərliyinin bütün dövrlərində həyata keçirilən tədbirlər nəticəsində milli təhsil sistemində əhəmiyyətli dəyişikliklər baş vermiş, onun inteqrasiyası istiqamətində zəruri addımlar atılmış, bu da ümumən təhsilin forma və məzmunca zənginləşməsinə, yeni təlim texnologiyalarının tətbiqinə imkan yaratmışdı. Bununla bağlı ulu öndər deyirdi: “Hər bir xalqın səviyyəsini onun bilik səviyyəsi müəyyən edir. Bilik səviyyəsinə də nail olmaq üçün təhsil daim mövcud olmalıdır və o, ardıcıl surətdə inkişaf etməlidir. Biz buna nail olmuşuq və ümidvaram ki, bundan sonra da bu məsələ diqqət mərkəzində olacaqdır. Biz gələcəkdə Azərbaycan təhsilinin daha da təkmilləşməsinə, keyfiyyətinin yüksəlməsinə nail ola biləcəyik”.
Sevindirici haldır ki, Azərbaycanda dinamik iqtisadi inkişafın sürətləndirilməsinə, cəmiyyət həyatının bütün sahələrində mütərəqqi islahatların aparılmasına böyük önəm verən Prezident İlham Əliyev elm və təhsilin problemlərini də diqqət mərkəzində saxlayaraq ulu öndərin bu sahədə müəyyənləşdirdiyi prioritetlərin də varisliyini təmin edə bildi.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin bu sahəyə diqqətlə yanaşması, dövlət büdcəsinin vəsaitlərinin ildən-ilə artması təhsil sahəsində məhz maliyyə çatışmazlığı səbəbindən uzun illərdən bəri yığılıb qalmış bəzi problemlərin həlli məsələsini aktuallaşdırdı, dövlət investisiyalarının həcmcə artımını təmin etdi, bu sahənin dünya standartları səviyyəsinə qalxmasına geniş imkanlar yaratdı, Azərbaycanda ölkənin gələcək inkişaf modelinin və insan kapitalının formalaşmasına xidmət edən ümumtəhsil hərəkatı başlandı.
Ölkədə təhsilin səviyyəsinin müasir standartlara uyğunlaşdırılması, milli təhsilimizin inkişafı istiqamətində görülən işlərə yüksək dəyər verən dövlət başçısı demişdir: “Azərbaycanda təhsil sisteminin təkmilləşməsinə çox böyük diqqət göstərilir. Təhsil bizim gələcəyimizdir. Təhsilin səviyyəsi ölkəmizin perspektivlərini müəyyən edəcəkdir. Biz inkişaf etmiş ölkələrin təcrübəsini yaxşı bilirik və görürük ki, o ölkələr, sözün əsl mənasında, inkişaf edir ki, orada təhsilin səviyyəsi yüksəkdir. Biz çalışırıq ki, Azərbaycanda bu sahəyə daim diqqət göstərilsin, praktiki tədbirlər görülsün, həm təhsil sisteminin maddi-texniki bazası güclənsin, eyni zamanda və ən önəmlisi təhsilin keyfiyyəti artsın. Həm orta, həm də ali məktəblərdə bu proses ardıcıllıqla, vahid sistem şəklində aparılmalıdır və aparılır”.
Təhsil biliklərin əldə edilməsi və fəaliyyətdə tətbiqi üçün ən vacib amildir. Məhz intellektual potensialın formalaşdırılmasında, maddi sərvətlərin insan kapitalına çevrilməsində də təhsilin müstəsna əhəmiyyəti var. İstənilən cəmiyyətin taleyi ilk növbədə onun üzvlərinin inkişaf səviyyəsindən asılıdır, istedadlı, yüksək təhsilli, iradəli şəxslərdən ibarət cəmiyyət daha mükəmməl ümumi yaşayış formaları yaradır və inkişaf edir. Azərbaycan Respublikası Prezidenti İlham Əliyevin uzaqgörənliklə söylədiyi: “Biz maddi dəyərlərimizi, iqtisadi potensialımızı insan kapitalına çevirməliyik. Çünki insanın savadı, biliyi onun gələcək həyatını müəyyən edir, ölkənin hərtərəfli inkişafına xidmət edir” —kimi konseptual müddəaların əsasında da məhz həmin yanaşma dayanır.
Söylənən bu fikirlərin reallaşdırılmasında isə ən böyük məsuliyyət təhsil sisteminin üzərinə düşür. Bu məsuliyyəti düzgün qiymətləndirən təhsil naziri Mikayıl Cabbarovun da dediyi kimi: “Çünki məhz Təhsil Nazirliyinin başlıca missiyası vətəndaşa məktəbəqədər təhsildən başlayaraq ali təhsilədək xidmət etməkdən ibarətdir. Bu günün gəncinin gələcəyin faydalı vətəndaşı olması üçün həm mənəvi, həm də vətənpərvər ruhda yetişdirməyi özünün ali məqsədi hesab edən müasir təhsil, təlim və tərbiyə sistemi formalaşdırılmalıdır. Bu məqsədlə ölkə başçısının 2013-cü ildə imzaladığı “Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası” qeyd olunan hədəflərə nail olunması üçün “yol xəritəsi” hesab olunur”.
Məktəbəqədər təhsil
vahid təhsil sisteminin
ilk pilləsidir
Məktəbəqədər təhsil uşaqların intellektual, fiziki və psixoloji inkişafında, potensial imkanlarının üzə çıxarılmasında, məktəbə hazırlanmasında, onlarda mədəni keyfiyyətlərin, müstəqillik, yaradıcılıq, təşəbbüskarlıq hisslərinin və həyati bacarıqların formalaşmasında mühüm rol oynayır. Maddi sərvətlərin insan kapitalına çevrilməsinin təməli məhz məktəbəqədər təhsil müəssisələrində qoyulur. Bu səbəbdən də məktəbəqədər təhsil sisteminin inkişafı Azərbaycan Respublikasının dövlət təhsil siyasətinin strateji istiqamətlərindən birini təşkil edir və bu sahəyə xüsusi diqqət yetirilir. Belə ki, 2015-ci ildə 5 yaşlı uşaqlar üçün məktəbəhazırlıq proqramı təşkil edilmiş, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərarına əsasən 2016-2017-ci tədris ilindən başlayaraq, 2020-ci ilədək uşaqların məktəbəhazırlıqla əhatə olunma səviyyəsinin mərhələlərlə 90 faizə çatdırılmasını təmin etmək üçün zəruri tədbirlərin həyata keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdur.
Qeyd olunan proqram 2015-ci ildə bütün 5 yaşlı uşaqların 24 faizini əhatə edirdisə, 2016-cı ildə bu göstərici 55 faizə çatmışdır.
Məktəbəqədər təhsilin uşaqların məktəbdəki bilik və bacarıqlarının göstəricilərinə və gələcək nailiyyətlərinə necə təsir etməsi məsələsi beynəlxalq təcrübədə öyrənildiyi kimi, ölkəmizdə həyata keçirilən 5 yaşlı uşaqların məktəbəhazırlıq proqramının nəticələri də Təhsil Nazirliyi tərəfindən təhlil edilmiş, tədqiqat aparılan 89 pilot məktəbdə I sinif şagirdlərinin bilik səviyyəsi qiymətləndirilmiş və nəticə şagirdlərin hazırlıq qrupunda iştirak etməsi faktı ilə müqayisə edilmişdir.
Təhlillər onu göstərmişdir ki, Təhsil Nazirliyinin təşkil etdiyi məktəbəhazırlıq pilot qruplarında iştirak etmiş I sinif şagirdlərinin bilik səviyyələri digər müəssisələrdə hazırlıq keçmiş şagirdlərdən, məktəbə hazırlıqsız daxil olan şagirdlərdən də yüksək olmuşdur.
Aparılan tədqiqatın nəticələri bir daha onu sübut etdi ki, yaxşı təşkil olunmuş məktəbəqədər təhsil gələcəkdə sosial davranış, yüksək akademik qiymətlər, həmçinin yüksək təhsil dərəcəsi əldə etmək də daxil olmaqla, uzunmüddətli inkişafa səbəb olur. Bütün bunları nəzərə alaraq, Təhsil Nazirliyinin təklifləri əsasında respublikanın bütün bölgələrinin dövlət ümumtəhsil müəssisələrində dövlət büdcəsi vəsaiti hesabına məktəbəhazırlıq qrupları yaradılmışdır.
Beləliklə, 2016-2017-ci tədris ilində respublikanın 2,795 ümumtəhsil məktəbində 4.410 qrupda 86.970 nəfər uşaq məktəbəhazırlıq təhsilinə cəlb edilmişdir.
Ümumi təhsil: islahatlar və perspektivlər
Əvvəlki illərdə olduğu kimi, 2016-cı ildə də ümumi təhsilin inkişafı istiqamətində mühüm işlər həyata keçirilmiş və ayrı-ayrı sahələrdə böyük uğurlar əldə olunmuşdur. İlk növbədə təmayüllü məktəblərin şəbəkəsi genişləndirilmişdir. Belə ki, 2015-2016-cı tədris ilində 58 məktəbdə 176 sinif komplektində təxminən 3.700 nəfərə yaxın şagird X sinifdə təmayüllər üzrə tədrisə cəlb olunmuş, 2016-2017-ci tədris ilindən Azərbaycanın 5 şəhər və 36 rayonunun 124 məktəbində təhsilin təmayüllər üzrə təşkilinə başlanılmışdır. Hazırda 324 sinifdə 7.268 şagirdə tam orta təhsil təmayüllər üzrə tədris olunur. Müəyyən olunmuş pilot məktəblər müvafiq təmayüllər üzrə tədris planı və fənn proqramları ilə təmin edilmişdir.
Diaqnostik qiymətləndirmə müəllimlərin bilik və bacarıqlarının artırılması, tədrisin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasında böyük əhəmiyyət kəsb edir. 2015-2016-cı illərdə Bakıda keçirilən diaqnostik qiymətləndirmədə 28.758 nəfər, ölkənin 12 bölgəsində isə 26.290 müəllim iştirak etmişdir. 2016-cı ilin iyun ayı ərzində müəllimlərin iş yerinin dəyişdirilməsi üzrə müsabiqə keçirilmiş və bu müsabiqədə 1.621 nəfər iştirak etmişdir ki, bu da əvvəlki ildəkindən 714 nəfər çox olmuşdur.
Müəllimlərin işə qəbulu üzrə müsabiqəyə də maraq artmışdır. Sözügedən müsabiqənin nəticələrinə əsasən bu il kənd məktəblərinə işə düzələn 1.758 nəfər gənc mütəxəssisə Nazirlər Kabinetinin qərarına uyğun olaraq, həvəsləndirmə tətbiq edilmişdir. Ötən il həvəsləndirmə tədbirləri 1.735 müəllimə şamil olunmuşdu.
Müəllimlərə mütəmadi dəstək vermək, onların inkişafını təmin etmək, müəllim fəaliyyətinə nəzarət etmək, təkmilləşməyə ehtiyacı olan müəllimləri müxtəlif təlimlərə göndərmək, təcrübəli müəllimlərin yeni gələn müəllimlərə kömək göstərməsi üçün şərait yaratmaq ümumtəhsil müəssisələri rəhbərlərinin birbaşa vəzifəsidir. Təhsil Nazirliyi 2013-2014-cü tədris ilindən başlayaraq, hər il təhsilin keyfiyyətinin artırılması, təhsilin idarə olunmasının təkmilləşdirilməsi məqsədilə məktəb rəhbəri olmaq istəyən müəllim və direktor müavinləri üçün təlimlər təşkil edir.
2016-cı ildə ölkənin müxtəlif rayonlarından ümumilikdə 180 nəfər bu təlimlərdə iştirak etmiş və onlardan 27 nəfər direktor vəzifəsinə təyinat almışdır.
Ölkənin şəhər və rayonlarının ümumtəhsil məktəblərində vakant olan məktəb direktoru vəzifəsinə seçimin obyektiv, şəffaf aparılması, səriştəli, peşəkar, müasir idarəetmə bacarıqlarına malik şəxslərin seçilməsi, bu işin daha səmərəli tənzimlənməsi məqsədilə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin təsdiq etdiyi qaydalara əsasən cari ilin aprel ayında müsabiqə elan edilmiş, müsabiqədə iştirak edən 1.591 nəfərdən 208 namizəd seçdiyi vakant yer üzrə direktor vəzifəsinə işə qəbul edilmişdir.
Beynəlxalq təcrübə göstərir ki, müəllimlərin yetişməsi üçün nə qədər səy göstərilərsə, təhsilin də səviyyəsi o qədər yuxarı olar. Bu mənada 500 və yuxarı bal toplayan abituriyentlərin müəllimlik ixtisasını seçməsinə təşviq olunması məqsədilə Təhsil Nazirliyinin həyata keçirdiyi tədbirlər də öz müsbət nəticəsini verməkdədir. Əgər 2015-ci ildə müəllimlik ixtisasını 697 nəfər seçmişdisə, 2016-cı ildə onların sayı 977 nəfər olmuşdur. Bu isə öz növbəsində 40 faiz artım deməkdir.
2016-cı ildə respublika və beynəlxalq fənn olimpiadalarında iştirak edən şagirdlərin də, qazanılan medalların da sayı artmış “Sağlam təhsil – sağlam millət” layihəsi uğurla davam etdirilmiş, “Məktəblinin dostu” pilot layihəsinə start verilmişdir. Qeyd edək ki, Təhsil Nazirliyi və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi ilə birgə həyata keçirilən “Məktəblinin dostu” layihəsi təhsilin idarə edilməsinin təkmilləşdirilməsi, valideynlərin ümumtəhsil müəssisələrinin həyatında daha yaxından iştirakını təmin etmək məqsədilə təşkil olunmuşdur.
İnklüziv təhsil. Bu, sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsilidir. “İnklüziv təhsil” modeli xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların təhsili ilə yanaşı, onların həyata transformasiyasını və inkişafını nəzərdə tutur. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların sağlam uşaqlarla birlikdə təhsil alması onları cəmiyyətdən və yaşıdlarından təcrid olunmaqdan xilas edir, onların həyata inteqrasiyasına, inkişafına və hüquqlarının təmin olunmasına kömək edir.
Bu məqsədlə 2016-cı ildə xüsusi təhsil sistemində interaktiv proseslər həyata keçirilmiş və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların yaradıcılıq potensialının inkişafı sahəsində inklüziv təlimin keyfiyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində səmərəli işlər görülmüşdür. İlk növbədə əlilliyi olan uşaqların ümumi təhsilə cəlb olunması məqsədilə pilot məktəblərin sayı artırılmışdır.
Ümumiyyətlə, respublikada sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlardan 9.355 nəfəri evdə, 2.558 nəfəri xüsusi məktəblərdə, 2.725 nəfəri isə xüsusi internat məktəblərində təhsilə cəlb olunmuşdur.
Ötən il “Azərbaycan Respublikasında dövlət uşaq müəssisələrindən uşaqların ailələrə verilməsi (De-institusionalizasiya) və alternativ qayğı Dövlət Proqramı” çərçivəsində Təhsil Nazirliyinin müvafiq qurumlarla işi gücləndirilmiş, dövlət məktəblərində ingilis dilində danışıq qabiliyyətlərinin inkişaf etdirilməsi (SPEX), “Məktəb İcma Qurumları” layihələrinin davamlılığı təmin olunmuş, “Sabahın alimləri”, “Ədəbiyyat biliciləri”, “Ən yaxşı təqdimat” və s. kimi layihələrin əhatə dairəsi genişləndirilmiş, şagirdlərin məktəbdənkənar fəaliyyəti istiqamətində rəngarəng tədbirlər həyata keçirilmişdir.
İlk peşə-ixtisas təhsili
ixtisaslı kadr hazırlığını
təmin edir
Son illər ölkəmizdə dinamik inkişaf edən iqtisadiyyatın bir çox sahələrinin ixtisaslı kadrlarla tələbatının dolğun ödənilməsi, əhaliyə göstərilən texniki peşə xidmətlərinin beynəlxalq tələblər səviyyəsində qurulması və s. ölkəmizdə peşə təhsilinin inkişafı məsələlərini də gündəmə gətirmişdir.
İlk peşə-ixtisas təhsili sahəsində peşə hazırlığının səmərəliliyini artırmaq və rəqabətqabiliyyətli ixtisaslı kadrların hazırlanmasını təmin etmək məqsədilə 2016-cı ildə Təhsil Nazirliyi yanında Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi yaradılmış, müxtəlif istiqamətlər üzrə ixtisaslaşmış Bakı Dövlət Peşə Təhsili Mərkəzləri və Gəncə Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzləri təşkil edilmişdir.
Eyni zamanda “Azərbaycan Respublikasında ilk peşə-ixtisas təhsilinin inkişaf Konsepsiyası”nın, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Milli iqtisadiyyat və iqtisadiyyatın əsas sektorları üzrə strateji yol xəritəsinin başlıca istiqamətləri”nin təsdiqi və bundan irəli gələn məsələlər haqqında 16 mart 2016-cı il tarixli sərəncamına əsasən “Azərbaycan Respublikasında Peşə təhsili və təlimi sektorunun Strateji Yol Xəritəsi”nin nazirliyin müvafiq bölmələri ilə birlikdə “Dövlət və bələdiyyə tərəfindən yaradılan ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrinin nümunəvi nizamnaməsi”nin və “Azərbaycan Respublikasında ilk peşə-ixtisas təhsilinin Dövlət standartları”nın yeni layihələri hazırlanmışdır.
2016-2017-ci tədris ilində Nazirlər Kabineti tərəfindən dövlət ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrinə 154 ixtisas üzrə 18.820 nəfər şagird qəbulu planı müəyyən edilmiş, əmək bazarının tələbatını daha dolğun təmin etmək məqsədilə təhsil nazirinin müvafiq əmri ilə 15 yeni ixtisas “İlk peşə ixtisas təhsili üzrə ixtisasların təsnifatı”na əlavə edilmişdir.
İlk peşə-ixtisas təhsilinin ictimai statusunun yüksəldilməsi, inkişafı və təhsilin məzmununun təkmilləşdirilməsi istiqamətində bir sıra layihələr həyata keçirilmiş, beynəlxalq əməkdaşlıq genişləndirilmişdir.
Ali və orta-ixtisas təhsil
sistemi yeniləşir
2005-ci ildə Azərbaycan Bolonya prosesinə qoşulandan sonra Avropa təhsil məkanına inteqrasiyanı təmin etmək məqsədilə böyük işlər görülmüşdür. Ali təhsildə aparılacaq islahatların konturları yenidən müəyyənləşdirilmiş, bakalavr hazırlığının məzmununa və səviyyəsinə qoyulan minumum dövlət tələblərinin strukturu təsdiq olunmuş, yeni nəsil dövlət təhsil standartları işlənib hazırlanmış, “Ali təhsil müəssisələrində kredit sistemi ilə tədrisin təşkili barədə nümunəvi əsasnamə” təsdiq edilmişdir.
Götürülmüş öhdəliklərin həyata keçirilməsi istiqamətində tədbirlər əvvəlki illərdə olduğu kimi, 2016-cı ildə də davam etdirilmişdir.
2016-cı ilin sentyabrında Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetinin nəzdində Fransa-Azərbaycan Universiteti fəaliyyətə başlamışdır. Hazırda universitetdə kimya mühəndisliyi, kompüter elmləri, geofizika mühəndisliyi, neft-qaz mühəndisliyi ixtisasları üzrə kadr hazırlığı aparılır.
2015-ci ilin sentyabr ayından fəaliyyətə başlayan və Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən “Ali təhsil sisteminin Avropa Ali Təhsil Məkanına inteqrasiyasının inkişafı üzrə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinə dəstək” adlı Tvinninq layihəsinin məqsədi Avropa ali təhsil məkanının standartlarına inteqrasiya yolu ilə ölkəmizin ali təhsil sisteminin gücləndirilməsidir. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin və digər aidiyyəti qurumların institusional potensialının artırılması əsas hədəf seçilmişdir.
Əsas tərəfdaşlar kimi Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Finlandiya Təhsilin Qiymətləndirilməsi Mərkəzi və Estoniya Ali Təhsildə Keyfiyyətin təmin olunması üzrə Agentliyi çıxış edir. Tvinninq layihəsinin 2017-ci ilin avqustuna qədər davam etməsi və layihə çərçivəsində dörd fəaliyyət sahəsi üzrə konkret nəticələrin əldə olunması gözlənilir.
Təhsil Nazirliyinin 2015-ci ilin dekabrında “Thomson Reuters” şirkəti ilə imzaladığı müqaviləyə əsasən iki qurum arasında əməkdaşlıq davam etdirilmiş, bu, Azərbaycanın 40 ali təhsil müəssisəsini əhatə etmişdir. Dünyanın ən tanınmış elmi-analitik informasiya təminatçısı olan “Thomson Reuters” şirkəti ilə əməkdaşlıq rəqabətqabiliyyətli insan kapitalının hazırlanması siyasətinə əsaslanır və ölkəmizin inkişaf konsepsiyasına dəstək göstərilməsi məqsədini daşıyır.
Aztəminatlı ailələrdən olan tələbələrin təhsilalma imkanlarını genişləndirmək, eləcə də onların təhsil məsrəflərinin maliyyələşdirilməsinə dəstək olmaq məqsədilə 2016-cı ildə “Maarifçi” Tələbə Kredit Fondu fəaliyyətə başlamışdır ki, onun da əsas missiyası təhsil haqqını ödəməkdə çətinlik çəkən aztəminatlı ailələrdən olan tələbələrə uzunmüddətli güzəştli kreditlər verilməsi yolu ilə ali təhsil almaqda bərabər imkanların yaradılmasıdır.
Ali təhsil sistemində aparıcı və uğurlu layihə olan SABAH qrupları 2014-2015-ci tədris ilində 7 ali təhsil müəssisəsində formalaşdırılmış, 2016-2017-ci tədris ilində onların sayı 11-ə çatdırılmışdır. Hazırda SABAH qruplarında təhsil alan tələbələrin sayı 2.300-ü keçmişdir.
“2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı” çərçivəsində 2015-2016-cı tədris ilində Dövlət Proqramına sonuncu sənəd qəbulu həyata keçirilmiş və müsabiqə nəticəsində dünyanın aparıcı ali təhsil müəssisələrində təhsil hüququ qazanmış 373 tələbənin adı Proqram təqaüdçüləri siyahısına daxil edilmişdir. Bununla da, 2007-ci ildən bu günə qədər Xaricdə Təhsil üzrə Dövlət Proqramı çərçivəsində təhsil almaq hüququ qazanmış tələbələrin sayı 3.558 nəfərə çatmışdır.
Bütün bunlarla yanaşı, Azərbaycanın ali təhsil müəssisələrində oxumaq istəyən xarici vətəndaşların da sayı artmışdır. 2016-2017-ci tədris ili üzrə hazırda ölkəmizdə 5.007 nəfər əcnəbi tələbə təhsil alır. Əcnəbi tələbələrin üstünlük təşkil etdiyi ali təhsil müəssisələri sırasında ilk üçlüyü Azərbaycan Tibb Universiteti, Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti və Bakı Dövlət Universiteti tutur.
2016-cı ildə orta ixtisas təhsili müəssisələrinin şəbəkəsinin optimallaşdırılması, təkrarlanmanın aradan qaldırılması, idarəetmənin, maliyyələşdirmənin, kadr hazırlığının səmərəsinin və keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə bır sıra struktur dəyişikliyi edilmişdir.
Təbii ki, böyük bir qurumun nailiyyətlərini, uğurlarını bir qəzet yazısında tam əhatə etmək mümkün deyil, lakin qeyd olunanlar belə deməyə əsas verir ki, Təhsil Nazirliyi Dövlət Strategiyasının qarşıya qoyduğu hədəflərə çatmaq üçün bundan sonrakı illərdə də öz fəaliyyət tempini qoruyub saxlayacaqdır. Bu inam təhsil naziri Mikayıl Cabbarovun söylədiyi fikirlərdə də ifadə olunur: “İnanıram ki, yaxın gələcəkdə Azərbaycan Respublikası Prezidenti cənab İlham Əliyevin 6 dekabr 2016-cı il tarixli Fərmanı ilə təsdiq olunmuş “Azərbaycan Respublikasının milli iqtisadiyyat perspektivi üzrə Strateji Yol Xəritəsi”ndə təhsilin inkişafı üzrə müəyyənləşdirilmiş başlıca hədəflərə — insan kapitalının formalaşması və inkişafı üçün təhsilin bütün pillələrində keyfiyyətin artırılmasına, eləcə də əmək məhsuldarlığının yüksəldilməsini təmin etmək məqsədilə insan kapitalının inkişafına, araşdırma və təkmilləşdirmə sahəsinə investisiya qoyuluşunun stimullaşdırılmasına nail ola biləcəyik. Bununla da, Azərbaycanda insan kapitalının inkişafında fasiləsizliyin (ömür boyu öyrənmək) təmin edilməsi, məktəbəqədər və ümumi təhsil də daxil olmaqla, peşə təhsili və ixtisaslı kadr hazırlığının əmək bazarının tələblərinə uyğunlaşdırılması, eləcə də “elm-təhsil-istehsalat” əlaqələrinin təkmilləşdirilməsi istiqamətində proqramların hazırlanması və həyata keçirilməsi bundan sonra da davam etdiriləcəkdir”.

Hazırladı:
Zümrüd QURBANQIZI,
“Respublika”.

Çərşənbə axşamı, 23 May 2017 10:15

KÖNLÜM KEÇİR QARABAĞDAN

“Füyuzat” jurnalı redaksiyası, dərginin nəşrinin10 illik yubileyi ilə bağlı məktəb şagirdləri arasında vətənpərvərlik hissinin yüksəldilməsi üçün “Könlüm keçir Qarabağdan” adlı inşa müsabiqəsi təşkil edib. Qaçqın və məcburi köçkün övladlarının təhsil aldıqları Ağdam rayon (33 nömrəli orta məktəbi), Cəbrayıl rayon (Akademik Mehdi Mehdizadə adına şəhər tam orta məktəbi), Füzuli rayon (50 saylı tam orta məktəbi) və Xocavənd rayon (Nərimanlı kənd tam orta məktəbi) məktəbləri arasında keçirilən müsabiqənin mükafatlandırma mərasimində bir sıra ictimai xadimlər, adıçəkilən rayonların səlahiyyətli nümayəndələri, millət vəkilləri, rayon təhsil şöbəsinin müdirləri, şair və yazıçılar iştirak etmişdir. 

 

“Füyuzat” jurnalının təsisçisi olan Milli İrsi Mədəni Tarixi Araşdırmalar fondunun təşkilatçılığı ilə keçirilən müsabiqəyə 4 məktəbdən 40-dan artıq şagird qatılmışdı. Münsiflər heyətinin müxtəlif meyarlar üzrə verdiyi ballar əsasında müəyyən olunan qaliblər “Füyuzat” jurnalı tərəfindən fəxri diplomlarla, mükafatlarla təltif olunub, bütün yaradıcı iştirakçılara da müxtəlif hədiyyələr təqdim edildi. Media nümayəndələrinin də iştirak etdiyi tədbir boyu şagirdlərin ifasında “Füyuzat” jurnalından vətən sevgisi, milli həmrəylik, Qarabağ həsrəti və s. mövzularda müxtəlif bədii qiraət nümunələri dinlənilib, musiqili-şeirli çıxışlar, səhnəciklər təqdim edilib.

Tədbirdə iştirak edən qonaqlar “Füyuzat” jurnalının Azərbaycanın ictimai fikir tarixindəki önəmli roluna diqqət çəkib, professor Teymur Əhmədovun rəhbərliyi altında çıxan müasir “Füyuzat”ın bu ənənələri yaşatmaqla öz sələfinin layiqli davamçısı olduğunu vurğulayıb. Çıxış edən qonaqlar - MİMTA Fondunun icraçı direktoru Pərviz Əmirov, Azərbaycan Respublikası Ailə, Qadın və Uşaq Problemləri üzrə Dövlət Komitəsi sədrinin müavini Sədaqət Qəhrəmanova, Millət vəkili Qənirə Paşayeva, professor Cahangir Məmmədli, Əməkdar incəsənət xadimi Şəfəq Sultan Əlixanlı, Cəbrayıl rayon icra başçısının müavini Fəridə İbayeva, “Füyuzat” jurnalının məsul katibi Mübariz Yunusov və başqaları müsabiqənin əhəmiyyətindən danışaraq onu yüksək qiymətləndiriblər. Bildirilib ki, bu tədbir illərdir doğma torpaqlarından ayrı düşən həmvətənlərimizin qəlbində bir daha ümid işığı yandırır, gənc nəsildə vətənpərvərlik ruhunun formalaşmasına təkan verir və onların qəlbində Azərbaycan, Qarabağ sevgisinin sönməz məşəlini alovlandırır.

Müsabiqənin nəticələrinə gəlincə, münsiflərin anonim şəkildə 10 ballıq qiymətləndirməsilə 2 mərhələ əsasında aparıldı. 5-7-ci siniflər arasından 1-ci yerə Kamil Hacıyev, eyni bal topladıqları üçün 2-ci yerlərə Fidan Mayılova və Nərmin Ocaqverdiyeva, yenə eyni bal topladıqları üçün 3-cü yerlərə Savalan Quliyev və Nərgiz Mirzəyeva layiq görüldülər.

Qiymətləndirmənin II mərhələsi isə 8-10-cu siniflər arasında aparıldı. Burada 1-ci yerə Səma İmanova, 2-ci yerə Nişanə Məmmədova, 3-cü yerlərə isə eyni bal topladıqları üçün Ramin Qarayev və Nərgiz Orucova layiq görüldülər.

Sonda çıxış edən müsiflər heyətinin rəhbəri bütün qalibləri təbrik etdi. Tədbiri yüksək səviyyədə təşkil edənlərə minnətdarlığını bildirdi.

Arzu ƏLİYEVA,

“Respublika”.

Çərşənbə axşamı, 23 May 2017 10:14

“Xalq Əmanəti” daha bir xatirəyə işıq saldı

Artıq 2010-cu ildən “Xalq Bank” tərəfindən həyata keçirilən “Xalq Əmanəti” layihəsi Azərbaycanın tanınmış rəssamları, şairləri, elm adamlarının yaradıcılığına işıq salaraq onların xatirəsini yaddaşlarda təzələyir, xalqımızın sənət incilərini yaşatmaq və gələcək nəsillərə ərməğan etmək yolunda xeyirxah addımlar atır. Xalqımızın mədəni irsini, mənəvi dəyərlərini dünyaya tanıtmaq məqsədini daşıyan layihə çərçivəsində bu günə qədər xalq rəssamları Böyükağa Mirzəzadə, Maral Rəhmanzadə, Səttar Bəhlulzadə, Xalidə Səfərova, Mikayıl Abdullayev, eləcə də Mahmud Tağıyev, Vəcihə Səmədova, Fazil Əliyev, Rza Məmmədov, Gennadi Brijatyuk, Qorxmaz Sücəddinov, şəhid-heykəltəraş Samir Kacayevin əsərlərindən ibarət sərgilər təşkil olunmuş, bədii albomlar nəşr edilmişdir. Xalq şairləri Məmməd Araz, Hüseyn Arif, Xəlil Rza Ulutürk, Mikayıl Müşfiq yaradıcılığına müraciət edən “Xalq Əmanəti” həm də görkəmli alim-numizmat, professor Əli Rəcəblinin “Azərbaycan sikkələri” kitabını da nəfis şəkildə tərtib etmişdir.

 

Bu günlərdə sənətsevərlərə hədiyyə olunan “Xalq Əmanəti”nin on beşinci nəşri Azərbaycanın tanınmış rəssamı, Əməkdar incəsənət xadimi Kamal Əhmədin həyat və yaradıcılığına həsr olunmuşdur.

Taleyin ağır sınaqları ilə üzbəüz qalan, valideynlərini vaxtsız itirən Kamal Əhməd 18 yaşınadək Şüvəlandakı uşaq evində böyümüşdür.

Hələ kiçik yaşlarından sənətə tapınan, sanki itirdiklərini orda axtaran Kamal məktəbli ikən rəsm dərnəyinə gedir, poeziyaya, incəsənətə böyük maraq göstərirdi. Rəssamlığa olan həvəsi, fitri istedadı isə günlərin birində onu Ə.Əzimzadə adına Rəssamlıq Məktəbinə gətirir...

Elə Xalq Bankın təşkil etdiyi tədbirdə Kamal Əhməd yaradıcılığının işığına toplananlar da vaxtilə bu sənət məbədindən incəsənət aləminə vəsiqə alan rəssamın həyat və yaradıcılığından danışdılar. Tədbiri giriş sözü ilə açan Rəssamlar İttifaqının sədri Fərhad Xəlilov tanınmış rəssamın həyat yoluna qısaca nəzər salaraq dedi: “Kamal Əhmədov 1940-cı ildə Bakıda anadan olub. Kiçik yaşlarından rəssamlığa böyük həvəs göstərən rəssamın ilk sənət müəllimi Moskvada rəssamlıq təhsili almış ilk azərbaycanlı qadın rəngkar Vəcihə Səmədova olub. Rəngkarlıqda realist ənənələrinin, akademik normaların prinsipial tərəfdarı olan V.Səmədova Kamalın sənətini çox bəyənir,  ona dəstək olurdu. Kamal özünü yalnız kətan üzərindəki obrazları vasitəsilə ifadə edirdi. Kətan üzərindəki dünya onun real dünyası idi. Kamal Əhməd lap gənc yaşlarından başqalarına bənzəməmək, tamamilə fərqli olmağa çalışmışdı. Səttar Bəhlulzadə, Cavad Mircavadov, Rasim Babayev, Qorxmaz Əfəndiyev və Fazil Nəcəfov kimi sənətkarları özünə müəllim bilən rəssamın yaradıcılığı çoxşaxəli və mürəkkəbdir. Onun rəng dünyasını hər hansı bir rəssamın koloriti, dəst-xətti ilə səhv salmaq mümkün deyil. Çünki Kamal Əhməd fitri istedadı, rəssamlıq hissi, rəng duyumu ilə hamıdan fərqlənirdi”.

Xəzər Universitetinin təsisçisi Hamlet İsaxanlı da Kamal Əhmədin ziyalı, sənətsevər bir insan olduğundan danışdı: “Kamal sənətinin peşəkarı və eyni zamanda vurğunu idi. Klassik Azərbaycan ədəbiyyatını yaxşı bilir, Nizami və Füzulinin fəlsəfəsi ilə maraqlanır, böyük mütəfəkkirləri daim mütaliə edir, poeziyanı, musiqini çox sevərdi. Lakin öz əsərləri haqqında danışmağı sevməz, rəngkarlığı haqqında müzakirələrə yol verməzdi. Onun fikrincə incəsənəti izah etmək, şərh etmək yox, onu yalnız və yalnız duymaq lazımdır. K.Əhmədin ilham mənbəyi Abşeron torpağı və bir də ailəsi idi. O, əsl yaradıcı insan və gözəl ailə başçısı idi”.

Yazıçı Azər Abdulla, şair Çingiz Əlioğlu, sənətşünaslıq doktoru, professor Cəmilə Həsənzadə və b. çıxış edərək tanınmış rəssamın həyatı və yaradıcılığı ilə bağlı xoş xatirələrini tədbir iştirakçıları ilə bölüşdülər. Sonda rəssamın qızı Kamilla Əhmədova atasına, onun sənətinə göstərilən diqqətə görə ilk öncə “Xalq Əmanəti”nə və bütün tədbir iştirakçılarına təşəkkürünü bildirərək dedi: “Artıq 25 ildir ki, Kamal Əhməd dünyasını dəyişib. Özü həyatda olmasa da onun əsərləri yaşayır, milli incəsənətimizin dəyərli nümunələri kimi şəxsi kolleksiyalarda, muzey və qalereyalarda saxlanılır. Lakin bu gün bir daha əmin oldum ki, Kamal Əhməd hər şeydən əvvəl sənətə qiymət verən insanların ürəyində yaşayır...”.

Mehparə ƏLİYEVA,

“Respublika”. 

Çərşənbə axşamı, 23 May 2017 10:14

ATU-da beynəlxalq təhsil konfransı keçirilib

ADA Universitetinin, Azərbaycan Texnologiya Universiteti və ABŞ Təhsilli Azərbaycan Məzunları Birliyi ilə birgə təşkil etdiyi “Ali təhsildə maliyyə və sahibkarlıq fəaliyyətləri: Problemlər və perspektivlər” mövzusunda konfrans Bakıdakı plenar iclasdan sonra növbəti gün işini Gəncədə davam etdirmişdir.

Azərbaycan Texnologiya Universitetində təşkil olunan panellərin açılışında universitetin rektoru, professor Akif Süleymanov konfransın mövzusunun  hazırda ali təhsil sisteminin ən aktual problemlərindən birinə həsr olunduğunu bildirdi.  Qeyd edildi ki,  alternativ maliyyə mənbələrinin təmin edilməsi və büdcə asılılığının azaldılması istənilən ali təhsil müəssisəsinin inkişafında sürətli dönüşün başlanğıcı ola bilər. ABŞ Təhsilli Azərbaycan Məzunları Birliyinin sədri Nəzrin Bağırova konfransın keçirilməsində məqsədin  dörd müxtəlif sahənin nümayəndələrini - təhsil siyasətçiləri, tədqiqatçılar, QHT təmsilçiləri və sahibkarları bir araya gətirmək, ali təhsilin əlçatanlığını və öyrənmə keyfiyyətini artırmaq, araşdırma və innovasiyaları təkmilləşdirmək olduğunu qeyd etdi. Bunun üçün də büdcə səmərəliliyi və maliyyə diversifikasiyasının rolunu müzakirə etmək, həll yollarını araşdırmaq və irəli sürmək əsas vasitələrdən biri hesab oluna bilər.

Beynəlxalq ekspertlərin iştirakı ilə keçirilən konfransda ali təhsil müəssisələrində alternativ maliyyələşmə yollarına aid maraqlı  çıxışlar dinlənildi. Panellərdə müzakirələr xüsusi istiqamətlər üzrə aparıldı. Kolumbiya Universitetinin dosenti Noah Drezner “Məzunların xeyriyyəçilik mədəniyyətinin başa düşülməsi”, Honkonqun Henqsenq Universitetinin professoru Şirley Yanq “Sahibkarlıq düşüncəsinin inkişafı və davamlı inkişaf məqsədlərinə əsaslanan təfəkkür”,  Bolqarıstanın Ruse Universitetinin professoru Daniel Pavlov isə “Birbaşa biznes-universitet müqavilələrinin yaradılmasında risk idarəetməsi” mövzularında məruzələrlə çıxış etdilər. Mövzular ətrafında müzakirələr təşkil olundu.  Konfransda həmçinin ATU ilə Honkonqun Henqsenq Universiteti arasında anlaşma memorandumu imzalandı. Memorandum ATU-nun Davamlı İnkişaf Mərkəzi ilə Henqsenq Universitetinin Korporativ Davamlılıq Mərkəzi arasında əməkdaşlıq əlaqələrinin yaradılmasını nəzərdə tutur.   

Konfransın təşkilinə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, ABŞ-ın Azərbaycandakı Səfirliyi, Azərbaycan Dillər Universiteti nəzdində Bakı Amerikan Mərkəzi, SOCAR, ENAM və Gravity İnc. dəstək vermişdir.

Zabit XƏLİLOV,

“Respublika”.

Çərşənbə axşamı, 23 May 2017 10:13

Kembricdə çalışan azərbaycanlı alimlə görüş

Böyük Britaniyanın Kembric şəhərində yerləşən Molekulyar Biologiya Laboratoriyası (MBL) Tədqiqat İnstitutunun Hesablama Kristalloqrafiyası qrupunun rəhbəri, həmyerlimiz Qərib Mürşüdovla Təhsil İnstitutunda görüş keçirilmişdir.

Qonağa İnstitutun Elmi Pedaqoji Mərkəzin rəhbəri Faiq Şahbazlı Təhsil İnstitutunun tarixi və fəaliyyəti barədə geniş məlumat verdi. Qərib Mürşüdov öncə dəvətə görə İnstitut rəhbərliyinə xüsusi təşəkkürünü bildirdi. Sonra həmyerlimiz yaşadığı və hazırda çalışdığı Böyük Britaniyanın təhsili barədə maraqlı məlumatlar verdi. Söhbət zamanı elmi qrupun əsas işinin riyaziyyat və hesablama üsullarının bir neçə bioloji eksperimentlərini analiz etmək üçün software inkişafından ibarət olduğunu, nəticələrindən dünyanın struktur biologiya ilə məşğul olan elm işçiləri tərəfindən müsbət qarşılanaraq daim istifadə etdiklərini, elmi işlərinə indiyədək 20.000-dən çox istinad olduğunu xüsusi qeyd etdi.

Daha sonra bildirdi ki, rəhbərlik etdiyi qrup Böyük Britaniyada, ABŞ-da, Yaponiyada və Cənubi Amerikada gənc alimlər və doktorantlar üçün nəzərdə tutulan  elmi kurslar, konfranslar təşkil edir. Qrupun planına əsasən müvafiq  kursların Hindistanda və Çində də həyata keçirilməsi planlaşdırılır. 

Gələcəkdə Təhsil İnstitutunda da gənc alim və doktorantlar üçün belə kursların təşkil olunması təklifi də irəli sürüldü.

Görüşdə İnstitutun direktor müavini Rəfiq Qəndilov, elmi-pedaqoji kadr hazırlığı şöbəsinin müdiri Humeyir Ahmadov, beynəlxalq əməkdaşlıq şöbəsinin müdiri Almaz Həsrət və beynəlxalq əməkdaşlıq şöbəsinin baş mütəxəssisi Aslan Hüseynov iştirak edirdilər.

B.BƏYBALAYEV,

“Respublika”.

Çərşənbə axşamı, 23 May 2017 10:13

Mahmudlu kənd uşaq musiqi məktəbi

Qubadlı rayonunun Mahmudlu kənd uşaq musiqi məktəbi 1980-ci ildə yaradılmışdır. Məktəb, rayonun Mahmudlu kəndində fəaliyyətə başamışdır və bu dövrdə 5 şöbədən ibarət olmuşdur. Həmin dövrdə burada 40 şagirdə 12 müəllim dərs demişdir. Qeyd etmək lazımdır ki, rayon 31 avqust 1993-cü ildə erməni faşistləri tərəfindən işğalla əlaqədar rayonun 802 kvadratkilometr ərazisi, 98 yaşayış məntəqəsi ermənilərin əlinə keçmişdir. Rayon əhalisinin 234 nəfəri şəhid, yüzlərlə insan isə əlil olmuşdur. 10 nəfər Milli Qəhrəman adına layiq görülmüşdür.

İşğalla əlaqədar məktəb Sumqayıt şəhərindəki Səid Rüstəmov adına 3 saylı incəsənət məktəbinin 2-ci binasında fəaliyyətə başlamışdır. 1997-ci ildə rayon icra hakimiyyətinin qərarı ilə bu məktəbə mərhum xanəndə, Əməkdar Mədəniyyət işçisi, həmyerli Fəxrəddin Hüseynovun adı verilmişdir. Sonrakı illərdə məktəb inkişaf etmiş və burada əlavə 2 şöbədə də açılmışdır. Beləliklə, indi burada 161 şagirdə 48 müəllim fortepiano, skripka, tar, kamança, qarmon, nağara, xanəndəlik fənlərindən dərs deyir. Məktəbin bina şəraitini yaxşılaşdırmaq, maddi-texniki bazasını möhkəmləndirmək üçün Qubadlı Rayon İcra Hakimiyyətinin təşəbbüsü ilə 28 may mədəniyyət evinin binasına köçürülmüşdür.

Məktəbin fəaliyyətini yüksəltmək üçün yeni təyin olunmuş direktor Samir İsmayılov bir çox islahatlar edərək nailiyyətlərə imza atmağa başlamışdır. İndi məktəbdə uşaqların estetik tərbiyəsinin formalaşması üçün təkcə dərslərin keyfiyyətli təşkili deyil, eyni zamanda yeni kollektivlərin yaradılmasına da diqqət artırılmışdır. Belə ki, Samir İsmayılovla söhbət edərkən o, bildirdi ki, indi məktəbdə dərslərin yüksək səviyyədə keçilməsi ilə yanaşı, məktəb özfəaliyyət kollektivlərinin də yaradılmasına diqqət artırılmışdır. Belə ki, indi burada xalq çalğı alətləri orkestri, uşaqlardan ibarət xor kollektivi, nağaraçalanlar ansamblı kollektivləri vardır. Qeyd etmək lazımdır ki, bu kollektivlər dəfələrlə dövlət tədbirlərində, milli bayramlarda, hərbi hissələrdə uğurla çıxışlar etmişlər. 2009-cu ildə gənc pianoçuların respublika müsabiqəsində, Mingəçevir şəhərində keçirilən xalq çalğı alətlərinin I Respublika müsabiqəsində, Yevlax şəhərində keçirilən milli musiqi alətlərinin IV Respublika müsabiqəsində, 2010-cu ildə Astara rayonunda keçirilən V Respublika müsabiqəsində, 2011-ci ildə Ümumrespublika müsabiqəsində “İstedadlı uşaqlar” müsabiqəsində, “Xan Şuşinski adına muğam festivalı”nda, 2013-cü ildə Azərbaycan xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 90 illik yubileyinə həsr olunmuş uşaq xor kollektivinin 7-ci respublika müsabiqəsində müvəffəqiyyətli çıxışına görə məktəbin müəllim və şagirdləri diploma, fəxri fərmanlara layiq görülmüşlər.

Gürcüstan və Azərbaycanın birgə keçirdiyi IV Beynəlxalq Dostluq festivalında məktəbin fortepiano şöbəsinin şagirdi Əzzət Məmmədli diploma layiq görülmüşdür.

2017-ci ildə nazirliyin dəstəyi, Avropa müsabiqə komitəsi, İtaliyanın Beynəlxalq Mədəniyyət Assosiasiyası “Testene art” və Cövdət Hacıyev adına 3 nömrəli 11 illik musiqi məktəbinin birgə təşkilatçılığı ilə keçirilmiş festivalda məktəbin I sinif şagirdi Fatimə Mənsumzadə “II dərəcəli” diploma, müəllimə İradə Abdullayeva isə təşəkkürnamə ilə təltif olunmuşlar. Bütün bu və ya digər göstəricilərin nəticəsidir ki, məktəbdə bu sahəyə maraq günü-gündən artır. Məktəbin bir çox məzunlarının, o cümlədən Nazim Cəfərquliyevin, Afiq Bayramovun bu məktəbdə çalışması buna aydın sübutdur.

Nailiyyətlərin əldə olunmasında məktəbin müəllimlərindən Firuzə Nağıyeva, Əli Mənsurov, Səbinə Fərmanova, Ceyhun Yaqubov, Qönçə Kazımova, Mənzər Həsənova, İradə Abdullayeva və başqalarının əməyi böyükdür.

Zabit CAVADOV,

“Respublika”. 

Çərşənbə axşamı, 23 May 2017 10:13

Gözəl arzularla yaşayan ailə

Zaqatalada bu gün hamı Heydər Əliyev Mərkəzinin direktoru Famil Rəhimovun və şəhərdəki 2 saylı uşaq bağçasında tərbiyəçi işləyən Elnarə Rəhimovanın ailəsini xoşbəxtliyə xas olan bütün keyfiyyətləri özündə birləşdirən kiçik bir dövlətin ünvanı kimi tanıyır.

Axı, ailə milli mənəvi dəyərlərlə bağlı bütün keyfiyyətləri özündə cəmləşdirməlidir. Adını çəkdiyimiz ailə bax belə zənginliklərlə dolu bir dövlətdir. Çünki onun çox-çox dərinliklərdə olan köklərinin özü çox etibarlı və möhkəmdir. Ailənin böyükləri olan Kainat ananın, hamının qəlbində musiqiçi kimi yer tapan, öz mehribanlığı, qayğıkeşliyi, dövlətə, dövlətçiliyə sədaqəti ilə nümunə göstərilən Şamil atanın özü də gözəl arzularla, xoş niyyətlərlə ömür sürə-sürə bu günkü firavanlıqlarına, xoş ovqatlarına qovuşublar. Qovuşmaqla bərabər bu günümüz, sabahımız, lap elə uzaq keçmişimiz üçün xoşbəxt gənc bir ailənin təməlini yaradıblar. Bəli, hamı bu ailənin mehribanlığını, qayğıkeşliyini, gözəl-gözəl arzularla yaşadığını yaxşı bildiyi üçün soraqlaşanda ancaq bu sözləri eşitdik: Famillə - Elnarənin ailəsi bu günümüzə və sabahımıza nümunə göstərilməli bir ünvandır. Famil Rəhimovla ilk görüşümüz iş yerində oldu. Sonrakı söhbətimizi isə atası Şamil kişinin anası Kainat xanımın iştirakı, həyat yoldaşı və övladları ilə birlikdə əyləşdiyimiz şirniyyat stolu arxasında davam etdirdik. Əvvəlcədən eşitdiyimiz bütün yaxşı keyfiyyətlərin canlı iştirakçısı olduq. Atası da, anası da Azərbaycanın dünənindən, bu günündən çox danışdılar, sabahın daha firavan olacağından söhbət açdılar. Famil Rəhimovla söhbət zamanı onun valideynlərinin də, öz ailəsinin də keçdiyi həyat yolunu bir qədər də ətraflı öyrəndik. Özünün dediklərindən:

—Yaxşı bilirik ki, Azərbaycanda dövlət - ailə siyasətinin formalaşması ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır. Bu gün də ailə siyasəti məqsədyönlü surətdə həyata keçirilir və Prezident İlham Əliyevin imzaladığı fərman və sərəncamlarla, bir sıra dövlət proqramları ilə özünün uğurlu inkişafını tapmışdır. Hər il beynəlxalq ailə gününün rayonumuzda da rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı Mübariz Əhmədzadə tərəfindən böyük təntənə ilə qeyd olunması, daha nümunəvi ailələrə hədiyyələr və mükafatlar verilməsi də bunu aydın göstərir.

Famil müəllim daha sonra dedi: - Ailə özü kiçik bir dövlətdir. Ailənin təməli möhkəm qoyularsa, heç bir çətinliklə qarşı-qarşıya qalmazsan. Bizim ailəmizin təməli əvvəlcədən düzgün qoyulduğundan, bu gün mən və mənim övladlarım vətənə, dövlətə və dövlətçiliyə sadiq, cəmiyyətə layiqli vətəndaş kimi formalaşmışıq. Bakı Dövlət Universitetinin sosial elmlər və psixologiya fakültəsini bitirmişəm. 1999-2001-ci illərdə Bakı Şəhər Dövlət statistika Komitəsində aparıcı iqtisadçı vəzifəsində işləmişəm. 2008-ci ildən 2013-cü ilədək Zaqatala şəhər Heydər Əliyev Mərkəzində baş elmi işçi, 2013-cü ildən Heydər Əliyev Mərkəzinin direktoru vəzifəsində çalışıram.

Ailəmiz musiqiçi və ziyalılar ailəsidir. Atam Şamil Rəhimov musiqi müəllimidir, uzun illər musiqi rəhbəri kimi fəaliyyət göstərib. Hazırda təqaüdçüdür.

Anam Kainat Rəhimova uzun illər 2 saylı körpələr evi, uşaq bağçasında müdür vəzifəsində çalışıb. 1995-ci ildən YAP-ın üzvüdür, 1998-ci ildən ilk təşkilat sədridir. 1998-ci ildə Bakı şəhərində keçirilən qadınlar qurultayının iştirakçısı olub. Ailəmiz 2014 və 2015-ci illərdə keçirilən Beynəlxalq ailə günündə iştirak etmiş, 2015-ci ildə keçirilən Beynəlxalq ailə günündə mətbəx nominasiyası üzrə qalib olmuşdur. Övladlarım Şamil Rəhimov Zaqatala şəhər 1 saylı tam orta məktəbin 8-ci, Dünya Rəhimova isə 7-ci sinfində oxuyurlar.

Gözəl arzularla yaşayan və niyyətlərinin çoxuna qovuşan bir ailənin qonağı olduq. Qeyd edək ki, belələri Zaqatalada, eləcə də ölkəmizdə minlərlə, milyonlarladır.

Rasim AMANOV,

“Respublika”.

9 -dən səhifə 1214